Kóstold meg! Érezheted a különbséget!

"Nem azért mondom, hogy jó a kávé, mert ebben az üzletben vagyok,
hanem azért vagyok ebben az üzletben, mert a kávé jó! " 
(Kócsó László)

 
Ezt vallom én is, a kávé kiváló, finom, jó ízű, és ami a lényeg: ettől nem ég a gyomrom, nem emeli meg a vérnyomásom!

Elszálltak az évek, beléptem a nyugdíjasok táborába.

A sok év alatt sajnos sok betegséget sikerült begyűjtenem. Az utóbbi pár évben sokat fájt, égett a gyomrom ezért le kellett mondanom a kávézásról. De ki bírja kávé nélkül? Nekem nem ment. Hála az égnek, rövid kutakodás után megtaláltam a DXN-t és a lúgosító kávéit.

Megkóstoltam, és magam sem akartam hinni, de bejött! Azóta kizárólag ganodermás kávét iszom! A problémám megoldódott, nem ég a gyomrom.

Jó szívvel ajánlom bárkinek!

A kávé mellett megtalált az üzlet is, így hálózatépítő lettem, pedig munkát nem kerestem, csak egy kávét, amitől nem ég a gyomrom.

2016 óta tevékenykedek ezen a területen, és örülök, hogy elkezdtem! Egy jó csapat tagja lettem, és ezáltal remek embereket ismerhettem meg.